نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۹

تاریخ اکران فیلم جدید و مرموز استیون اسپیلبرگ اعلام شد

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ را که فیلمنامه آن توسط نویسنده پارک ژوراسیک نوشته می‌شود، اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ مشخص شده است. ورایتی گزارش داد که یونیورسال پیکچرز به‌تازگی یک فیلم بدون نام به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۶ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی کرده است. دیوید کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park، فیلم Jurassic Park: The Lost World، فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull و فیلم War of the Worlds را در همکاری با اسپیلبرگ در کارنامه خود داشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مرموز و بدون نام را بر عهده دارد. 

این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. کپ همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را هم بر عهده گرفته است. یونیورسال اطلاعات بیشتری از فیلم جدید اسپیلبرگ منتشر نکرده است، اما ورایتی پیش از این گفته بود که فیلم جدید این کارگردان براساس ایده‌ای از خود اسپیلبرگ و براساس یوفو و بشقاب پرنده در دست ساخت است. 

پیش از این مشخص بود که فیلم یوفو اسپیلبرگ قرار است یک فیلم رویداد باشد که آثاری با بودجه بزرگ هستند و باتوجه‌به سابقه کاری او منطقی به‌نظر می‌رسد و احتمالا اکران گسترده‌ای نیز تجربه خواهد کرد. فیلم The Fabelmans آخرین اثر اسپیلبرگ بود که یک اثر دوران بلوغ بوده است که نامزد ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده بود. اگر شایعات درست باشند، این سومین فیلم اسپیلبرگ با موضوع فضایی‌ها پس از فیلم E.T. the Extra-Terrestrial و فیلم War of the Worlds خواهد بود. اسپیلبرگ همچنین در حال ساخت ریبوت فیلم Bullitt با بازی بردلی کوپر برای برادران وارنر است که فعلا اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده