نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰

تصویر لوگو جدید و رسمی فیلم سوپرمن فاش شد

جیمز گان در سینماکان از لوگو رسمی فیلم Superman پرده برداشت و حالا تصویر این لوگو فاش و منتشر شده است.

از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم سوپرمن آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از لوگو رسمی این فیلم رونمایی شده است. جیمز گان، کارگردان فیلم Superman جدید به‌تازگی در نمایشگاه سینماکان حضور پیدا کرد و در طول پنل برادران وارنر وعده داد که سال آینده به‌همراه تمام بازیگران در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد.

در ادامه او از لوگو رسمی این فیلم رونمایی کرد که از این فیلم به‌عنوان سوپرمن تابستانی توصیف کرده است. این لوگو به شکل رسمی منتشر نشده است، اما سپس طرفدارانی که در سالن حضور داشتند از این لوگو عکس گرفته و آن را فاش کرده‌اند و در ادامه می‌توانید لوگو رسمی فیلم Superman را مشاهده کنید:

لوگو رسمی و لیک شده فیلم Superman

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer) و ترنس رزمور در نقش اوتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده