نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷

فیلم تاپ گان 3 با بازی تام کروز دارای یک ایده داستانی فوق العاده است

تهیه‌کننده فیلم‌های تاپ گان در مصاحبه اخیر خود بازگشت تام کروز برای نقش پیت میچل ماوریک در فیلم Top Gun 3 را تایید کرد.

فیلم Top Gun: Maverick در سال ۲۰۲۲ به موفقیت تاریخی در گیشه جهانی دست پیدا کرد و سپس در دی امسال مشخص شد که دنباله فیلم تاپ گان در دست ساخت است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت بعدی این فیلم اکشن منتشر شده است. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم‌های تاپ گان در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که آن‌ها دارای داستان فوق‌العاده‌ای برای فیلم Top Gun 3 هستند که تام کروز از آن بسیار استقبال کرده است. او همچنین تایید کرد که کروز بار دیگر برای نقش ماوریک در فیلم تاپ گان ۳ باز خواهد گشت و نقش اصلی آن را بر عهده دارد. بروکهایمر گفت: 

«تام کروز نقش اصلی فیلم خواهد بود. تام فوق‌العاده است و با هم اخیرا ملاقاتی داشتیم. ما دارای یک داستان هستیم و جوزف کوشینسکی ایده داستانی فوق‌العاده‌ای برای آن دارد و تام کروز هم گفته است که این ایده را دوست دارد و بنابراین ما این فیلم را خواهیم ساخت. اما مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد؛ چرا که برنامه کاری تام بسیار شلوغ است. او اکنون مشغول کار روی فیلم Mission: Impossible است و او قرار است بعدش در یک فیلم دیگر بازی کند. امیدوارم ما فیلمنامه‌ای داشته باشیم که او آن را دوست داشته باشد و دوباره با هم پرواز کنیم.»

تام کروز در نقش ماوریک با ژاکت معروفش در فیلم Top Gun: Maverick

در حال حاضر اطلاعات زیادی در دسترس نیست و تنها سال گذشته گفته شده بود که ایرن کروگر، نویسنده فیلم Top Gun: Maverick نوشتن فیلمنامه فیلم تاپ گان ۳ را آغاز کرده است و منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم تاپ گان: ماوریک برای کارگردانی فیلم Top Gun 3 باز خواهد گشت. تام کروز، بازیگر نقش کاپیتان پیت میچل ملقب به ماوریک در قسمت سوم فیلم تاپ گان دوباره نقش‌آفرینی خواهد کرد.

همچنین می‌توانیم منتظر بازگشت مایلز تلر در نقش ستوان بردلی بردشاو ملقب به روستر و گلن پاول در نقش ستوان جیک سرسین ملقب به هنگمن در این فیلم باشیم. پیش از این فیلم Top Gun بیش از ۳۵۷.۳ میلیون دلار در سال ۱۹۸۶ در گیشه جهانی فروش کرده بود. پس از آن فیلم Top Gun: Maverick در سال ۲۰۲۲ به فروش ۱.۴۹۶ میلیارد دلاری دست پیدا کرد. تام کروز هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Mission Impossible 8 است که این فیلم اکشن در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده