نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹

اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Monsters at Work منتشر شد | اعلام تاریخ پخش

دیزنی پلاس اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Monsters at Work را منتشر کرده است که در پایان شاهد اعلام تاریخ پخش آن هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت انیمیشن هیولاها در محل کار مشخص شده است. دیزنی به‌تازگی اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Monsters at Work را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد آن هستیم که تایلر عملکرد ناامید کننده‌ای به‌عنوان Jokester دارد و در همین حال گروهی در تلاش هستند تا دوباره ترساندن بچه‌ها را از سر بگیرند و تایلر قرار است با آن‌ها همکاری کند که استعداد بالایی در ترساندن بچه‌ها دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیزنی همچنین اعلام کرد که پخش فصل دوم انیمیشن Monsters at Work با پخش همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۵ آوریل ۲۰۲۴ (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه Disney XD و دیزنی چنل آغاز خواهد شد و سپس فصل دوم انیمیشن انیمیشن هیولاها در محل کار در تاریخ ۵ می (۱۶ اردیبهشت) در دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اولین پوستر فصل دوم انیمیشن Monsters at Work منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر فصل دوم انیمیشن Monsters at Work

اتفاقات سریال Monsters at Work حدود ۶ ماه پس از اتفاقات انیمیشن اصلی جریان دارد که حال نیروگاه مرکزی شهر مانسترپلیس از خنده کودکان برای سوخت خود استفاده می‌کند. این سریال داستان تایلر تاسکمان را که یک مکانیک مشتاق و با استعداد در تیم Monsters, Inc. Facilities است، دنبال خواهد کرد که رویای او کار کردن در طبقه خنده درکنار سالی و مایک است. انیمیشن Monsters at Work با همکاری بخش تلویزیونی انیمیشن دیزنی و به تهیه‌کنندگی بابز گاناوی و فرل بارون ساخته و منتشر خواهد شد.

بن فلدمن در نقش تایلر تاسکمان، جان گودمن در نقش سالی، بیلی کریستال در نقش مایک، کلی مری ترن در نقش وال لیتل، هنری وینکلر در نقش فریتز، لوکاس نف در نقش دانکن، آلانا اوباک در نقش کاتر، استفن استانتون در نقش اسمیتی، نیدلمن، آیشا تایلر در نقش میلی تاسکمان، جان راتزنبرگر در نقش یتی، جنیفر تیلی در نقش سلیا و باب پیترسون در نقش رز منشی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monsters at Work حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده