نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

لوگو و نام فیلم جدید سوپرمن رونمایی شد | شروع مراحل فیلمبرداری

جیمز گان با انتشار تصویری ضمن تایید شروع فیلم‌برداری، از لوگو و تغییر نام فیلم سوپرمن جدید رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مرد پولادین به پرده‌های نقره‌ای باز خواهد گشت. جیمز گان، کارگردان فیلم Superman جدید روز گذشته با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید سوپرمن آغاز شده است. این تصویر درواقع نشان‌دهنده بخشی از لباس سوپرمن و لوگو رسمی فیلم است. همچنین مشخص شد که این فیلم دیگر قرار نیست با نام Superman: Legacy اکران شود و اکنون این فیلم با حذف کلمه میراث، تنها با نام Superman شناخته می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نمایش لوگو روی لباس سوپرمن پوشیده شده با برف در فیلم Superman

این برای اولین‌بار است که از زمان اکران فیلم Superman به کارگردانی ریچارد دانر و کریستوفر ریو در سال ۱۹۷۸، یک فیلم سوپرمن قرار است یک نام ساده و بدون پیشوند یا پسوند داشته باشد. جیمز گان در اینستاگرام خود گفت که به شکل تصادفی فیلم‌برداری فیلم در روز سوپرمن آغاز شده است. او در ادامه توضیح داد زمانی‌که اولین پیش‌نویس فیلمنامه را تمام کرده بود، این فیلم Superman: Legacy نام داشت. اما با نگاه انداختن به پیش‌نویس نهایی فیلمنامه، او متوجه شد نام فیلم بدون شک Superman است.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer) و ترنس رزمور در نقش اوتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد. همچنین ریچل بروزناهان تصویری از خود به‌همراه دیوید کورنسوت و نیکلاس هولت پس از اولین روز فیلم‌برداری فیلم سوپرمن منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

ریچل بروزناهان به‌همراه دیوید کورنسوت و نیکلاس هولت در پشت صحنه فیلم Superman

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده