نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵

بازیگر گالاکتوس در فیلم Fantastic Four احتمالا مشخص شده است

مارول استودیو به‌دنبال استخدام بازیگر برای دیگر نقش‌های کلیدی فیلم Fantastic Four است و نام گزینه احتمالی نقش گالاکتوس منتشر شده است.

هفته گذشته مارول استودیو به شکل رسمی از فهرست بازیگران اعضای خانواده چهار شگفت‌انگیز در فیلم The Fantastic Four رونمایی کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از دیگر نقش‌های این فیلم منتشر شده است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در The Insneider فاش کرد که گالاکتوس قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی ریبوت فیلم Fantastic Four باشد.

خاویر باردم، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم No Country for Old Men گزینه اصلی مارول استودیو برای نقش گالاکتوس در فیلم The Fantastic Four است که پیش از این اسنایدر از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های این نقش در گذشته یاد کرده بود و حالا در صورتی که مشکل جدیدی ایجاد نشود، او احتمالا این نقش را تصاحب خواهد کرد. همچنین مانند گالاکتوس، مارول استودیو به‌دنبال استخدام یک بازیگر مطرح دیگر برای نقش سیلور سرفر است. اما گالاکتوس تنها شخصیت منفی فیلم The Fantastic Four نیست و دکتر دووم هم قرار است در فیلم حضور داشته باشد.

doctor doom - دکتر دووم - مارول - marvel

بااین‌حال طبق گفته اسنایدر، بازیگر نقش دکتر دووم تا زمان شروع فیلم‌برداری فیلم انتخاب و استخدام نخواهد شد، اما مارول بررسی گزینه‌های این نقش را آغاز کرده است و بررسی گزینه‌های احتمالی ادامه دارد. پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم و ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Fantastic Four به ایفای نقش بپردازند.

فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده