نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

بازیگران Fantastic Four معرفی شدند | تغییر تاریخ اکران دو فیلم آینده مارول

مارول استودیو ضمن تغییر تاریخ اکران دو فیلم Fantastic Four و Thunderbolts، بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز را سرانجام معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دو فیلم مورد انتظار و آینده دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. مارول استودیو در ابتدا امروز اعلام کرد که فیلم Thunderbolts قرار است به‌جای فیلم Fantastic Four در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود و سپس فیلم چهار شگفت‌انگیز به‌جای فیلم تاندربولتز در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اما این تمام ماجرا نیست و بالاخره فهرست بازیگران اولین خانواده کمیک مارول مشخص و اعلام شده است.

براساس اعلام رسمی مارول استودیو، پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم و ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ در فیلم The Fantastic Four به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین تصویر لوگو جدید و اولین پوستر این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد جشن گرفتن روز ولنتاین توسط گروه چهار شگفت‌انگیز هستیم که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

لوگو جدید فیلم The Fantastic Four

پوستر اعلام بازیگران فیلم The Fantastic Four

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، لوئیس پولمن و گرالداین ویسونافن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد. جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns، یک قسمت از سریال Star Wars: Skeleton Crew و ۶ قسمت سریال Beef قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده داشته باشد. لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef نتفلیکس وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده