نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۰

تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم A Quiet Place: Day One منتشر شد

پارامونت پیکچرز تبلیغ تلویزیونی اختصاصی مسابقه سوپر بول فیلم A Quiet Place: Day One را منتشر کرده است.

هفته گذشته بود که پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم A Quiet Place: Day One را منتشر کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم یک مکان ساکت: روز اول منتشر شده است. پارامونت به‌تازگی تلویزیونی اختصاصی مسابقه سوپر بول فیلم A Quiet Place: Day One را به اشتراک گذاشته است که در طول این تریلر کوتاه بیشتر شاهد تصاویری هستیم که در تریلر اصلی فیلم تماشا کرده بودیم، اما این تریلر کوتاه حاوی چند تصویر جدید هم است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

یلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. اتفاقات فیلم از شهر نیویورک آغاز می‌شود و تمرکز آن روی و شخصیت سم و اریک خواهد بود. فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم A Quiet Place Part 2 در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفت و به فروش ۲۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کرد.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت جریان داشته باشد. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم A Quiet Place 3 در دست ساخت است که این فیلم ترسناک احتمالا در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده