نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۳

اولین تریلر فیلم A Quiet Place: Day One روز اول حمله بیگانگان را نشان می‌دهد

پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Day One را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت به روز اول اتفاقات هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر قسمت جدید فیلم یک مکان ساکت منتشر شده است. پارامونت پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی فیلم A Quiet Place: Day One را منتشر کرد که در طول این تریلر به روز اول حمله بیگانگان درنده فضایی به زمین و شهر نیویورک هستیم و در طول آن با دو شخصیت سم و اریک آشنا می‌شویم که در تلاش برای بقا در این دنیای آخرالزمانی هستند و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول تریلر شاهد بازگشت مردی از جزیره با بازی جایمن هانسو هستیم که پیش از این شاهد حضورش در فیلم A Quiet Place 2 بودیم. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر فیلم A Quiet Place: Day One نیز منتشر شده است که تمرکز این پوستر روی شخصیت سم با بازی لوپیتا نیونگو است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر فیلم A Quiet Place: Day One

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. اتفاقات فیلم از شهر نیویورک آغاز می‌شود و تمرکز آن روی و شخصیت سم و اریک خواهد بود. فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم A Quiet Place Part 2 در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفت و به فروش ۲۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کرد.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت جریان داشته باشد. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم A Quiet Place 3 در دست ساخت است که این فیلم ترسناک احتمالا در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده