نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۷

بازیگر سریال ویچر به انیمیشن Creature Commandos دنیای دی سی پیوست

آنیا چالوترا، بازیگر نقش ینیفر از ونگربرگ در سریال ویچر برای صداپیشگی یک شخصیت شرور به انیمیشن Creature Commandos اضافه شده است.

یک سریال انیمیشنی براساس کمیک Creature Commandos در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این انیمیشن سریالی اضافه شده است. جیمز گان، رئیس دی سی استودیو سازنده این مجموعه تایید کرد که آنیا چالوترا، بازیگر نقش ینیفر از ونگربرگ در سریال ویچر به جمع صداپیشگان انیمیشن Creature Commandos اضافه شده است. چالوترا قرار است صداپیشگی شخصیت کیرکه را در این انیمیشن سریالی بر عهده داشته باشد. این شخصیت شرور و منفی از دشمنان شخصیت واندر وومن در دنیای کمیک دی سی محسوب می‌شود.

آنیا چالوترا در نقش ینیفر در فصل سوم سریال ویچر

شخصیت کیرکه توسط رابرت کنایر، هری جورج و پیتر جورج پرز خلق و برای اولین‌بار در شماره ۳۷ کمیک Wonder Woman معرفی شد و از این شخصیت به‌عنوان یکی از قدرتمندترین دشمنان زن شگفت‌انگیز یاد می‌شود. باتوجه‌به اینکه ساخت فیلم جدیدی از این ابرقهرمان محبوب تایید نشده است، اما سریال Paradise Lost براساس دنیای آن تولید خواهد شد که احتمال می‌رود شاهد حضور شخصیت کیرکه در این سریال هم باشیم.

جیمز گان ضمن تایید حضور آنیا چالوترا در انیمیشن Creature Commandos اضافه کرد که به‌زودی حضور بازیگران بیشتری را در این سریال انیمیشنی اعلام خواهند کرد. شان گان در دو نقش ویزل و G.I. Robot، فرانک گریلو در نقش ریک فلگ سنیور، دیوید هاربر در نقش اریک فرانکنشتاین، ایندیرا وارما در نقش عروس (The Bride)، ماریا باکالوا در نقش شاهدخت ایلانا راستوویچ، زوئی چائو در نقش نینا مازورسکی و آلن تودیک در نقش دکتر فاسفرز از جمله صداپیشگان انیمیشن Creature Commandos هستند.

انیمیشن Creature Commandos قرار است در ۷ قسمت تولید و از شبکه مکس پخش شود و این سریال انیمیشنی بخشی از چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters محسوب می‌شود که قرار است نقش مهمی در آینده این مجموعه داشته باشد. گفته می‌شود که یکی از شخصیت‌های گروه انیمیشن Creature Commandos هم قرار است در سریال Waller حضور داشته باشد.

جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های این سریال انیمیشنی را بر عهده دارد و تمرکز آن روی گروهی از اعضای به شکل هیولا است و سریال Creature Commandos با درجه سنی بزرگسال ساخته خواهد شد. فیلم Superman: Legacy قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن: میراث قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده