نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

زمان انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن Wish دیزنی مشخص شد

والت دیزنی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Wish را سرانجام تایید و اعلام کرده است.

انیمیشن Wish از ماه گذشته روی پرده‌های سینما رفت و برخلاف انتظارات نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و سپس تماشاگران دریافت کرد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن آرزو مشخص و اعلام شده است. والت دیزنی امروز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی انیمیشن Wish در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) منتشر خواهد شد. همچنین نسخه فیزیکی و خانگی این انیمیشن موزیکال که شامل بلوری، 4K و DVD می‌شود، برای انتشار در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

نسخه خانگی انیمیشن آرزو شامل محتویات اضافه مثل صحنه‌های حذف شده، موزیک ویدیو، ویدیوهایی از پشت صحنه تولید انیمیشن و غیره می‌شود. انیمیشن Wish در گیشه جهانی تنها بیش از ۲۰۹.۷ میلیون دلار فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۲.۷ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. بودجه ساخت انیمیشن آرزو بین ۱۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

محاصره آشا توسط گروهی از حباب‌های بامزه در انیمیشن Wish دیزنی

آریانا دبوس، کریس پاین، آلن تودیک، ویکتور گاربر، ناتاشا راثول، ایوان پیترز، آنجلیک کابرال، جان رودینسکی، جنیفر کومیاما، رامی یوسف، نیکو وارگاس، دلا سبا، دی بردلی بیکر و فرانک وکلر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Wish حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس باک با سابقه کارگردانی انیمیشن Tarzan، انیمیشن Surf's Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 وظیفه کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده داشته و فاون ویرسانتورن به‌عنوان دستیار کارگردان به باک در ساخت این انیمیشن موزیکال کمک کرده‌ است.

انیمیشن Wish داستان آشا را دنبال می‌کند که یک آرزو بسیار قدرتمند می‌کند که توسط یک نیروی کیهانی پاسخ داده می‌شود که چیزی به‌جز یک توپ کوچک از انرژی پایان ناپذیر به‌نام ستاره یا استار نیست. آشا و استار با پادشاه ماگنیفکو، فرمانروای روزاس مواجه می‌شوند و آن‌ها ضمن نجات جامعه خود باید ثابت کنند زمانی‌که یک اراده انسان شجاع با جادوی ستارگان به یکدیگر متصل شود، چه چیز شگفت‌انگیزی ممکن است شکل بگیرد.


منبع Whentostream
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده