نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷

سه گزینه احتمالی بازی در نقش سوپرگرل دنیای جدید دی سی مشخص شدند

جیمز گان و تیم او به‌تازگی از سه بازیگر زن برای بازی در نقش سوپرگرل در دنیای جدید دی سی تست بازیگری گرفته است.

سوپرگرل یکی از شخصیت‌هایی است که قرار است در دنیای جدید دی‌سی صاحب یک فیلم مستقل شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزینه‌های احتمالی برای بازی در نقش سوپرگرل فاش شده‌اند. ددلاین از منابع خود شنیده است که دی سی استودیو به‌تازگی از میلی آلکاک با سابقه بازی در سریال خاندان اژدها، امیلیا جونز با سابقه بازی در فیلم Coda و مگ دانلی با سابقه صداپیشگی شخصیت سوپرگرل برای بازی در نقش سوپرگرل تست بازیگری گرفته است. این احتمال وجود دارد که استودیو به‌زودی پیشنهادی رسمی به بازیگران ارائه کند، اما همه‌چیز بستگی به تست‌های بیشتری دارد که ممکن است طی یک ماه آینده از بازیگران گرفته شود.

رینیرا تارگرین در دربار پادشاه سریال خاندان اژدها

ددلاین می‌گوید که جیمز گان، رئیس دی‌سی استودیو قطعا بخشی از روند تست بازیگری انتخاب نقش سوپرگرل است، اما این شخصیت پیش از فیلم Supergirl قرار است حضور کوتاهی در یک اثر دیگر داشته باشد که می‌توان انتظار داشت در ابتدا این شخصیت را در فیلم Superman: Legacy مشاهده کنیم. آبان امسال برادران وارنر آنا نوگیرا را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow استخدام کرد. بااین‌حال جست‌وجو دی‌سی استودیو برای انتخاب کارگردان این فیلم ادامه دارد.

امیلیا جونز در حال خداحافظی با خانواده اش در فیلم Coda

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم داستان کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام است و فیلم Supergirl براساس مینی‌کمیکی به همین نام اثر تام کینگ ساخته می‌شود. همچنین این نکته می‌تواند جالب باشد که پس از اعلام ساخت این فیلم، تمامی کمیک‌های Supergirl: Woman of Tomorrow به فروش رفت تا DC Comics به سود سرشاری دست پیدا کند.

مگ دانلی

در هر حال فیلم Superman: Legacy قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن: میراث قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده