نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان برای فصل دوم تمدید شد

لوکاس فیلم سرانجام ساخت فصل دوم سریال Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان را به شکل رسمی تایید و اعلام کرده است.

لوکاس فیلم امروز ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu به کارگردانی جان فاورو از دنیای جنگ ستارگان را تایید و اعلام کرد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سریال‌های جنگ ستارگان برای فصل جدید باز خواهد گشت. لوکاس‌فیلم در جریان اعلام خبر ساخت فیلم مندلورین و گروگو، اعلام کرد که فصل دوم سریال Ahsoka توسط دیو فیلونی نیز در دست ساخت است و بالاخره سریال آسوکا برای فصل دوم تمدید شده است.

البته این خبر خیلی غافلگیر کننده نیست و پیش از این اخبار و شایعات ساخت فصل دوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان فاش شده بود، اما اعتصاب نویسندگان باعث شد تا اعلام خبر ساخت فصل دوم سریال Ahsoka با تأخیر مواجه شود. همچنین فصل اول سریال آسوکا به شکلی به پایان رسید که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که داستان سریال و ماجراجویی شخصیت آسوکا تانو در فصل جدید ادامه پیدا کند. دیو فیلونی همچنین به‌عنوان مدیر ارشد خلاقیت لوکاس‌فیلم فعالیت می‌کند.

جان فاورو و دیو فیلونی

روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو، لارس میکلسن در نقش دریاسالار بزرگ تراون، هایدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر و دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن، مری الیزابت وینستد در نقش هرا سیندولا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر، ری استیونسون در نقش بیلان اسکول، ایوانا ساخنو در نقش شین هتی، دیوید تننت در نقش Huyang، دایان لی اینوسانتو در نقش مورگان السبث و وس چتهم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Ahsoka حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند.

دیو فیلونی برای ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه و جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم سریال Ahsoka باز خواهند گشت. دیو فیلونی همچنین قرار است یک فیلم از دنیای جنگ ستارگان را کارگردانی کند که اتفاقات آن قرار است بین اتفاقات فیلم Return of the Jedi و فیلم The Force Awakens رخ دهد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده