نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۸

فیلم The Mandalorian and Grogu از دنیای جنگ ستارگان تایید شد

لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu به کارگردانی جان فاورو از دنیای جنگ ستارگان را تایید و اعلام کرده است.

فصل سوم سریال The Mandalorian در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شد و حالا بسیاری از طرفداران منتظر فصل چهارم سریال مندلورین هستند، اما اکنون طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان براساس این سریال تایید و اعلام شده است. لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu را تایید و اعلام کرد که جان فاورو، کارگردان، نویسنده و سازنده سریال The Mandalorian وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

علاوه‌بر کارگردانی، فاورو به‌همراه کاتلین کندی و دیو فیلونی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در فیلم مندلورین و گروگو حضور دارد. همچنین خبر خوب دیگر این است که این فیلم در سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین خواهد رفت تا بالاخره پس از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹، به اولین فیلم دنیای جنگ ستارگان تبدیل شود که قرار است تولید و اکران شود. علاوه‌براین اولین تصویر مفهومی فیلم The Mandalorian and Grogu نیز منتشر شده است که در آن شاهد دین جارین و گروگو هستیم:

کانسپت آرت فیلم The Mandalorian and Grogu

پیش از این تصور می‌شد که فیلم جدید جنگ ستارگان با بازی دیزی ریدلی قرار است فیلم بعدی Star Wars باشد، اما اکنون برنامه لوکاس‌فیلم به‌نظر می‌رسد که در اواخر سال ۲۰۲۳ دچار تغییراتی شده است. فاورو در بیانیه منتشر شده گفت: «من عاشق گفتن داستان‌هایی هستم که در دنیای غنی که جرج لوکاس خلق کرده است، جریان دارد. آوردن مندلورین و گروگو، شاگردش به پرده‌های سینما بسیار هیجان‌انگیز است.»

فیلم The Mandalorian and Grogu یکی از چندین فیلم در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان از جمله فیلم ری، فیلم Star Wars دیو فیلونی و فیلم جنگ ستارگان جیمز منگولد است. کاتلین کندی در بیانیه منتشر شده اضافه کرد: «جان فاورو و دیو فیلونی دو شخصیت جدید و دوست داشتنی را به دنیای جنگ ستارگان اضافه کرده‌اند و این داستان جدید برای گفتن در سالن‌های سینما مناسب است.»

تاریخ اکران فیلم مندلورین و گروگو هنوز اعلام نشده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده