نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۶

استیون ین همچنان می‌خواهد در دنیای سینمایی مارول بازی کند

استیون ین در واکنش به جدایی از فیلم Thunderbolts گفت که او همچنان علاقه‌مند به حضور و بازی در دنیای سینمایی مارول در آینده است.

مدتی پیش مشخص شد که استیون ین از فیلم Thunderbolts به علت تداخل زمان فیلمبرداری فیلم با برنامه‌های او جدا شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر کره‌ای به این جدایی واکنش نشان داده است. استیون در مصاحبه با ورایتی جدایی خود از فیلم تاندربولتز را تایید کرده است. بااین‌حال او امیدوار است که این پایان ماجراجویی او در MCU نباشد و در آینده بتواند به این مجموعه بازگردد.

ین توضیح داد: «با گذشت زمان فکر می‌کنم چیزهایی تغییر کرد و باعث شد من از پروژه جدا شود. اما می‌دانم که جیک شرایر، کارگردان فیلم قرار است کار باورنکردنی و فوق‌العاده‌ای را انجام دهد.»

استیون ین در فیلم Minari

اگرچه مارول حضور این بازیگر را در این فیلم رسما تایید نکرده بود، اما گفته می‌شد او قرار است یک نقش کلیدی را بازی کند و حتی رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک گفته بود که ین نقش سنتری را در MCU باز خواهد کرد. این موضوع هرگز به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده بود. ین هم این موضوع را تایید نکرده است و در ادامه اضافه کرد: «می‌خواهم در یک فیلم مارول بازی کنم. پیش‌نویس‌های زیادی در ایمیل خودم نوشتم تا مطمئنم شوم که از اینکه می‌خواهم از پروژه جدا شوم متاسفم و صداقتم را در ایمیلم نشان دهم.»

در ادامه او در مورد این سوال که دوست دارد کدام نقش را در دنیای سینمایی مارول بازی کند، گفت که فکر می‌کند برای این موضوع هنوز خیلی زود باشد. ین در ادامه گفت: «احتمالا با تصمیم جدایی‌ام افراد خیلی زیادی را عصبانی کرده‌ام، بنابراین فقط می‌خواهم بگویم که از اینکه دعوتم کردین متشکرم. چندین ایده دارم ولی شنیده‌ام که اگر آن‌ها را بیان کنم هرگز نمی‌توانم آن‌ها را به‌دست بیاورم و بنابراین آن‌ها را مثل راز در نزدیک سینه‌ام حفظ خواهم کرد.»

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده