نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

استیون ین از فیلم Thunderbolts و دنیای سینمایی مارول جدا شد

تأخیر در زمان شروع تولید فیلم Thunderbolts باعث شد تا استیون ین، یکی از بازیگران اصلی این فیلم از پروژه و دنیای سینمایی مارول جدا شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران اصلی فیلم تاندربولتز از این پروژه جدا شده است. منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که استیون ین از جمع بازیگران فیلم Thunderbolts جدا شده است و دیگر قرار نیست در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. اگرچه مارول حضور این بازیگر را در این فیلم رسما تایید نکرده بود، اما گفته می‌شد او قرار است یک نقش کلیدی را بازی کند و حتی رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک گفته بود که ین نقش سنتری را در MCU باز خواهد کرد.

این موضوع هرگز به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده بود. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که دلیل جدایی ین از فیلم Thunderbolts به‌خاطر تأخیر تولید فیلم به علت اعتصاب بازیگران است که باعث تداخل زمان شروع فیلم‌برداری جدید فیلم با برنامه کاری او شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم تاندربولتز هنوز آغاز نشده است و به‌نظر نمی‌رسد که زودتر از بهار یا تابستان ۲۰۲۴ شاهد شروع تولید این فیلم باشیم.

اعضای گروه تاندربولتز در کانسپت آرت فیلم Thunderbolts

لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef نتفلیکس که با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong نوشته شده است. جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و یک قسمت از سریال Skeleton Crew وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس و ایو ادبیری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم تاندربولتز قرار است پایانی بر فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده