نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

تریلر فیلم Lift سرقت کوین هارت از هواپیمای در حال پرواز را نشان می‌دهد

شبکه نتفلیکس تریلر نهایی فیلم اکشن کمدی Lift را پخش کرد که تلاش کوین هارت برای سرقت یک محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس تریلر نهایی فیلم Lift (سرقت) با نقش‌آفرینی کوین هارت و گوگو امبتا-را را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر تلاش یک گروه سرقت بین‌المللی برای ربودن یک محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار از هواپیمای در حال پرواز را نشان می‌دهد. این فیلم اکشن کمدی در ابتدا برای نمایش در ماه اوت ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون در ۲۲ دی ۱۴۰۲ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۴) پخش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

سکان هدایت فیلم Lift در دستان اف. گری گری، کارگردان فیلم The Italian Job (کسب‌وکار ایتالیایی) بود. این فیلم ماجراهای یک گروه سرقت بین‌المللی را دنبال می‌کند که کلاه‌برداری‌های مختلفی، از جعل هویت گرفته تا پول‌شویی را انجام می‌دهند. پس از اینکه این گروه گیر مقامات می‌افتند، با پیشنهادی مواجه می‌شوند که نمی‌توانند رد کنند. آن‌ها باید یک محموله طلای نیم میلیارد دلاری را از یک هواپیمای در حال پرواز بدزدند تا صرف فعالیت‌های مجرمانه نشود.

کوین هارت، گوگو امبتا-را، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، جیکوب باتالون، ژان رنو، سم ورثینگتون، پاول اندرسن، ویویک کالرا، کیم یون-جی و بورن گورمن در فیلم Lift به ایفای نقش می‌پردازند. دنیل کونکا وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم اکشن کمدی را برعهده داشت و کوین هارت، اف. گری گری، مت ریوز، سایمون کینبرگ، برنت اوکانر، پاتریشیا براگا، آدری چون، آدام کاسان و برایان اسمایلی به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده