نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

تاریخ شروع پخش فصل هفتم انیمه My Hero Academia اعلام شد

استودیو توهو به‌تازگی با انتشار یک تریلر تاریخ شروع پخش فصل هفتم انیمه My Hero Academia را تایید و اعلام کرده است.

مدتی پیش بود که اعلام شد فصل هفتم انیمه My Hero Academia در بهار سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از انیمه مدرسه قهرمانانه من منتشر شده است. به‌تازگی شبکه Funimation و استودیو توهو در جریان Jump Festa 2024 با انتشار یک تریلر اعلام کردند که پخش فصل هفتم انیمه My Hero Academia از تاریخ ۴ می ۲۰۲۴ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. همچنین اولین تریلر فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من منتشر شده است که می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

پوستر جدید فصل هفتم انیمه My Hero Academia

همچنین خلاصه قسمت‌های گذشته این انیمه با نام My Hero Academia Memories تایید شده است که این خلاصه در قالب چهار قسمت از تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۴ (۱۸ فروردین ۱۴۰۳) به شکل هفتگی پخش خواهند شد. البته این تنها اخبار دنیای انیمه مدرسه قهرمانانه من نیست و توهو همچنین زمان حدودی پخش چهارمین انیمه بلند My Hero Academia را تایید و اعلام کرده است. این انیمه قرار است در تابستان سال ۲۰۲۴ منتشر شود، اما زمان دقیق‌تری فعلا اعلام نشده است.

سریال My Hero Academia اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. اولین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و همچنان انتشار شماره‌های جدید مانگا این مجموعه ادامه دارد. تاکنون ۱۳۸ قسمت اصلی و ۸ قسمت OVA از انیمه My Hero Academia تولید و پخش شده است. ماساهیرو موکای برای کارگردانی، یوسوکه کورودا برای نوشتن فیلمنامه و Studio BONES برای تولید فصل هفتم انیمه مدرسه قهرمانانه من بازگشته‌اند.

تاکنون ۳۷ شماره از مانگا My Hero Academia منتشر شده است. علاوه‌براین، تاکنون ۶ فصل از انیمه My Hero Academia تولید و پخش شده است و همچنین سه انیمه بلند به‌نام‌های انیمه My Hero Academia: Two Heroes محصول سال ۲۰۱۸، انیمه My Hero Academia: Heroes Rising محصول سال ۲۰۱۹ و انیمه My Hero Academia: World Heroes' Mission محصول سال ۲۰۲۱ تولید و منتشر شده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده