نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳

مدت زمان Dune 2 مشخص شد؛ طولانی‌ترین فیلم دنی ویلنوو

به‌تازگی مدت زمان فیلم Dune Part 2 مشخص شده است که این فیلم را تبدیل به طولانی‌ترین فیلم کارنامه دنی ویلنوو می‌کند.

مدتی پیش سومین تریلر رسمی فیلم Dune Part 2 منتشر شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان دنباله فیلم Dune مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت سیستم درجه‌بنی و طبقه‌بندی سنی ژاپن، مدت زمان فیلم Dune 2 قرار است ۱۶۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۴۶ دقیقه باشد. بدین ترتیب این فیلم قرار است به طولانی‌ترین فیلم کارنامه دنی ویلنوو تبدیل شود. این رکورد پیش از این به فیلم Blade Runner 2049 تعلق داشت که مدت زمان این فیلم ۲ ساعت و ۴۴ دقیقه یا به عبارتی ۱۶۴ دقیقه بود.

تیموتی شالامی در نقش پاول آتردیدز در حال صحبت با فرمن‌ها در فیلم Dune Part 2

بدین ترتیب فیلم Dune Part 2 تنها قرار است ۲ دقیقه طولانی‌تر از فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ باشد. همچنین در یک مقایسه با قسمت اول، مدت زمان فیلم Dune دو ساعت و ۳۵ دقیقه یا به عبارتی ۱۵۵ دقیقه بوده است و دنباله فیلم تل‌ماسه حدود ۱۱ دقیقه طولانی‌تر خواهد بود. پیش از این در اوایل سال گفته شده بود مدت زمان فیلم Dune Part 2 در آن زمان ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه است که اکنون در تدوین نهایی مدت فیلم کاهش یافته است که امری منطقی و عادی است.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده