نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲

تریلر جدید فیلم Dune 2 نبردهای حماسی و بزرگ را وعده می‌دهد

برادران وارنر سومین تریلر رسمی فیلم Dune Part 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جذاب زیادی هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از دنباله فیلم Dune منتشر شده است. برادران وارنر امروز سومین تریلر رسمی فیلم Dune Part 2 را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد رابطه عاشقانه پل اتریدیز با چانی هستیم. سپس تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم مثل نبردهای بزرگ و حماسی شاهد هستیم که پل اتریدیز در تلاش است تا با کمک بومیان و نیروهای باقی‌مانده سیاره آراکیس را آزاد کند. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب فیلم Dune 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده