نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۴

فیلم Scream 7 احتمالا میزبان شخصیت‌های قدیمی مجموعه جیغ است

پس از جدایی دو ستاره اصلی فیلم Scream 7 از این پروژه، حالا اطلاعاتی از برنامه‌های احتمالی اسپای‌گلس منتشر شده است.

پس از اخراج ملیسا باررا، بازیگر نقش سم کارپنتر از فیلم Scream 7 و عدم بازگشت جنا اورتگا، بازیگر نقش تارا کارپنتر در این فیلم اسلشری و ترسناک، حالا وضعیت فیلم جیغ ۷ نامشخص و مبهم است و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، شخصیت‌های قدیمی دنیای جیغ احتمالا در قسمت هفتم این مجموعه اسلشری دوباره باز خواهند گشت. ورایتی گزارش داد که ممکن است شاهد بازگشت نو کمبل، بازیگر نقش سیدنی پرسکات در ۵ قسمت از فیلم جیغ در فیلم Scream 7 باشیم.

با اینکه کمبل پیش از این در فیلم Scream بازگشته بود، اما او در فیلم Scream 6 حضور نداشت و در برنامه اولیه هم قرار نبود در قسمت هفتم فیلم جیغ حضور داشته باشد. در هر حال اخراج باررا و جدایی اورتگا باعث شده تا تهیه‌کنندگان بازگشت کمبل در نقش سیدنی پرسکات را دوباره بررسی کنند. همچنین پاتریک دمپسی که پیش از این در فیلم Scream 3 نقش کارآگاه مارک کین‌کید را بازی کرده بود، دیگر بازیگری است که تهیه‌کنندگان در حال بررسی بازگشت او در فیلم Scream 7 هستند.

نو کمبل در نقش سیدنی پرسکات در فیلم جیغ بعد از 25 سال همچنان با قاتلان نقاب‌دار روبه‌رو می‌شود

در هر حال بخش زیادی از فیلم جیغ ۷ قرار است ریبوت شود که ممکن است بخشی از آن تغییر نقش شخصیت‌های اصلی دو قسمت گذشته و تمرکز روی شخصیت‌های قدیمی است. بااین‌حال هنوز چیزی قطعی نیست و توافقی با کمبل یا دمپسی صورت نگرفته است. کریستوفر لندون با سابقه کارگردانی فیلم Paranormal Activity: The Marked Ones، فیلم Happy Death Day، فیلم Happy Death Day 2U، فیلم Freaky و فیلم We Have a Ghost وظیفه کارگردانی فیلم Scream 7 را بر عهده دارد.

در هر حال اتفاقات اخیر در پروژه فعلا تاثیری روی کار او نگذاشته است. فیلم Scream بیش از ۱۳۷.۷ میلیون دلار و فیلم Scream 6 بیش از ۱۶۸.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. در هر حال فیلم Scream 7 هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست و حضور هیچ نویسنده‌ای هم اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده