نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲

جنا اورتگا در فیلم Scream 7 باز نخواهد گشت

فیلم Scream 7 یکی دیگر از ستارگان خود را از دست داد و حالا قرار نیست شاهد بازگشت جنا اورتگا در این فیلم ترسناک و اسلشری باشیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، دو ستاره اصلی فیلم Scream 7 در این فیلم باز نخواهند گشت. جنا اورتگا، بازیگر نقش تارا کارپنتر در فیلم Scream و فیلم Scream 5 قرار نیست در فیلم جیغ ۷ بازگردد تا به دومین بازیگر اصلی فیلم‌های اخیر این مجموعه اسلشری تبدیل شود که قرار نیست شاهد بازگشت آن در قسمت بعدی این فیلم ترسناک باشیم. پیش از این استودیو Spyglass تصمیم به اخراج ملیسا باررا، بازیگر نقش سم کارپنتر به‌خاطر نظرات اخیر او در مورد جنگ گرفته بود که باعث انتقادات شدیدی از این استودیو شده است.

بااین‌حال ددلاین می‌گوید که جدایی اورتگا از فیلم Scream 7 ارتباطی به اخراج باررا ندارد. چندین منبع می‌گویند که اورتگا هیچ قرارداد یا توافقی با اسپای‌گلس نداشته است و در مذاکره مجدد گفته می‌شود که اورتگا پول زیادی برای بازگشت در این فیلم درخواست کرده بوده است. اورتگا قرار است در بهار سال آینده در ایرلند برای فصل دوم سریال Wednesday جلوی دوربین برود و سپس برای فیلم‌برداری دوباره چند صحنه فیلم Beetlejuice 2 در تابستان آینده به پشت صحنه فیلم باز خواهد گشت.

همکاری دوباره ملیسا باررا با رادیو سایلنس برای تولید فیلم هیولایی

در هر حال جدایی اورتگا پیش از اعتصاب نویسندگان و بازیگران رخ داده است و فیلم Scream 7 هنوز دارای یک فیلمنامه هم نیست. کریستوفر لندون با سابقه کارگردانی فیلم Paranormal Activity: The Marked Ones، فیلم Happy Death Day، فیلم Happy Death Day 2U، فیلم Freaky و فیلم We Have a Ghost وظیفه کارگردانی فیلم Scream 7 را بر عهده دارد که این اتفاقات فعلا تاثیری روی کار او نگذاشته است.

فیلم Scream بیش از ۱۳۷.۷ میلیون دلار و فیلم Scream 6 بیش از ۱۶۸.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. در هر حال فیلم Scream 7 هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست و حضور هیچ نویسنده‌ای هم اعلام نشده است و باید تصمیم بعدی اسپای‌گلس در این رابطه را مشاهده کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده