نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳

۲ بازیگر جدید به فیلم سوپرمن: میراث اضافه شدند

برادران وارنر به‌تازگی دو بازیگر دیگر را برای حضور در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم سوپرمن: میراث اضافه شده‌اند. هالیوودریپورتر گزارش داد که اسکایلر گیزوندو با سابقه بازی در دو قسمت فیلم The Amazing Spider-Man، فیلم Booksmart، فیلم Licorice Pizza و سریال Santa Clarita Diet به‌همراه سارا سامپایو با سابقه بازی در فیلم Crisis به جمع بازیگران فیلم Superman: Legacy اضافه شده‌اند و قرار است نقش‌های مکمل این فیلم را بر عهده داشته باشند.

 اسکایلر گیزوندو و سارا سامپایو

اسکایلر گیزوندو نقش جیمی اولسن، عکاس جوان روزنامه دیلی پلنت را بر عهده دارد و سارا سامپایو هم قرار است در نقش ایو تشماخر، دستیار لکس لوتر را در فیلم Superman: Legacy بازی کند. فیلم سوپرمن: میراث قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد. انتظار می‌رود به‌زودی بازیگران بیشتری برای حضور در این فیلم استخدام شوند.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده