نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۲

بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراث انتخاب شد

سرانجام برادران وارنر و جیمز گان بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم Superman Legacy را انتخاب و رسما معرفی کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش لوکس لوتر در فیلم سوپرمن: میراث مشخص شده‌ است. ددلاین گزارش داد که نیکلاس هولت با سابقه بازی در فیلم X-Men: Days of Future Past، فیلم Mad Max: Fury Road و سریال The Great سرانجام به‌عنوان بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم Superman Legacy انتخاب و معرفی شده است. در هر حال جیمز گان هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته‌ است، اما ظاهرا هولت اکنون قراردادی برای حضور در این فیلم امضا کرده و رسما بازیگر نقش شرور و اصلی فیلم سوپرمن جدید است. 

نیکلاس هولت با کت و شلوار سیاه و پاپیون

فیلم سوپرمن: میراث قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد. پیش از این بازیگرانی چون جین هکمن در فیلم‌های سوپرمن کریستوفر ریو، کوین اسپیسی در فیلم Superman Returns و جسی آیزنبرگ در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League نقش لکس لوتر را در سینما بازی کرده بودند.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده