نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹

نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد

برادران وارنر و دی سی به‌تازگی نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow از دنیای جدید دی سی را انتخاب و استخدام کرده‌اند.

سوپرگرل یکی از شخصیت‌هایی است که قرار است در دنیای جدید دی‌سی صاحب یک فیلم مستقل شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلم Supergirl مشخص و معرفی شده است. آنا نوگیرا که بیشتر به‌عنوان بازیگر سریال The Vampire Diaries، سریال The Blacklist و سریال Hightown شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow را پس از توافق با برادران وارنر و دی سی استودیو بر عهده گرفته است. این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هیچ کارگردانی در این پروژه حضور ندارد.

آنا نوگیرا

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم داستان کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام است و فیلم Supergirl براساس مینی‌کمیکی به همین نام اثر تام کینگ ساخته می‌شود. همچنین این نکته می‌تواند جالب باشد که پس از اعلام ساخت این فیلم، تمامی کمیک‌های Supergirl: Woman of Tomorrow به فروش رفت تا DC Comics به سود سرشاری دست پیدا کند.

همچنین هنوز بازیگر نقش سوپرگرل در فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow مشخص و معرفی نشده است. در هر حال فیلم Superman: Legacy قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن: میراث قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود و جیمز گان نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Superman: Legacy از بهار سال آینده آغاز خواهد شد.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو و ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. هنوز بازیگر نقش


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده