نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۰

استقبال عالی از قسمت پایانی فصل دوم سریال Loki

طبق آمار منتشر شده، قسمت ششم و پایانی فصل دوم سریال Loki با استقبال بیشتری در مقایسه با قسمت اول این سریال مواجه شده است.

جمعه هفته گذشته سرانجام قسمت ششم و پایانی فصل دوم سریال Loki از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران و طرفداران دنیای سینمایی مارول قرار بگیرد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از قسمت پایانی سریال لوکی منتشر شده است. ددلاین گزارش داد که قسمت ششم و پایانی فصل دوم سریال Loki توانسته بیش از ۱۱.۲ میلیون‌بار در سراسر جهان در سه روز اول پخش توسط کاربران دیزنی پلاس تماشا شود.

این آمار حدود ۳ درصد بهتر از قسمت اول فصل دوم سریال لوکی است که ۱۰.۹ میلیون‌بار در مدت زمان مشابه توسط کاربران این سرویس استریم در سراسر جهان تماشا شده بود. همچنین قسمت پایانی فصل دوم سریال Loki در سال ۲۰۲۳ تنها کمتر از قسمت پایانی فصل سوم سریال The Mandalorian تماشا شده و دومین برنامه پر بیننده دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ بوده است. ددلاین می‌گوید محبوبیت فصل دوم سریال لوکی باعث شد تا میزان بینندگان آن قسمت به قسمت افزایش یابد.

توضیح دادن لوکی به ویکتور تایملی در قسمت ششم فصل دوم سریال Loki

تام هیدلستون در نقش لوکی، سوفیا دی مارتینو در نقش سیلوی، اوون ویلسون در نقش موبیوس، جاناتان میجرز، گوگو امبتا-را، رافائل کاسال، کیت دیکی، جاناتان کی کوان، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده داشته است.

جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی ۴ قسمت و کسرا فراهانی به‌همراه دن دی‌لیو وظیفه کارگردانی حداقل یک اپیزود از فصل دوم سریال Loki را بر عهده داشته‌اند. جاستین بنسن و ارون مورهد به‌تازگی وظیفه کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده سریال Daredevil: Born Again و اپیزودهایی را که قرار است فیلمبرداری دوباره شوند، بر عهده گرفته‌اند. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده