نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹

اولین تریلر فصل دوم سریال Reacher | اعلام تاریخ شروع پخش

آمازون اولین تریلر فصل دوم سریال Reacher را منتشر کرد که در پایان تریلر تاریخ پخش فصل جدید این سریال اکشن مشخص و اعلام شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Reacher مشخص و اعلام شده است. آمازون امروز اولین تریلر فصل دوم سریال ریچر را منتشر کرد که در آن شاهد مأموریت جدید جک ریچر هستیم. فصل دوم این سریال براساس رمان Bad Luck and Trouble که یازدهمین رمان جک ریچر از ۲۸ رمان لی چایدل است، تولید شده است. جک ریچر در فصل دوم سریال Reacher یک پیام رمزگذاری شده دریافت می‌کند که در آن اعضای واحد سابق ارتش ایالات متحده با نام 110th MP Special Investigations یکی یکی به قتل می‌رسند.

ریچر از سبک زندگی خودش خارج می‌شود تا با همکاری سه هم‌تیمی سابق خود دوباره متحد شود و رمز و راز این اتفاقات را کشف کند و متوجه شود چه کسی در حال خیانت کردن و قتل به آن‌ها است. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش فصل دوم سریال Reacher از تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد و قسمت پایانی فصل دوم سریال ریچر در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) از شبکه آمازون پرایم پخش می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم سریال Reacher را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، آمازون اولین پوستر فصل دوم سریال Reacher را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را هم شاهد باشید:

اولین پوستر فصل دوم سریال Reacher

آلن ریچسون در نقش جک ریچر، سریندا سوان، شان سیپس، ماریا استن، فردیناند کینگزلی، رابرت پاتریک و دومنیک لامباردوتزی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Reacher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نیک سانتورا وظیفه ساخت سریال ریچر را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته است. فصل دوم سریال Reacher مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده