نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷

اعلام تاریخ پخش سه قسمت پایانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

پس از یک انتظار نسبتا طولانی سرانجام تاریخ پخش سه قسمت پایانی فصل اول انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead تایید و اعلام شد.

پس از پخش قسمت نهم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead، پخش سه قسمت پایانی فصل اول این انیمه تا زمان نامشخصی عقب افتاد. حالا اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش قسمت‌های باقی‌مانده فصل اول انیمه زام ۱۰۰: کارهایی که قبل از زامبی شدن می‌خوام انجام بدم تایید و اعلام شده است. طبق اعلام کرانچی‌رول، نتفلیکس و هولو، قسمت دهم، یازدهم و دوازدهم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead همزمان در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) پخش خواهند شد.

سازندگان انیمه پخش همزمان سه قسمت پایانی فصل اول را به‌عنوان یک هدیه کریسمسی برای طرفداران آن توصیف کرده است که درواقع در روز کریسمس هم انیمه قرار است پخش شود. قسمت دهم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead قرار است Hometown of the Dead 1 نام داشته باشد و اولین تصاویر آن نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید از جمله شخصیت منفی جدید هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این تصاویر باشید:

ملاقات کنچو با شخصیت جدید در قسمت دهم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

حضور شخصیت منفی جدید در قسمت دهم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هارو آسو و کوتارا تاکاتا است که تاکنون ۱۴ شماره از مانگا آن منتشر شده است. همچنین استودیو Bug Films وظیفه تولید این انیمه را بر عهده دارد. هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه و کازوکی کاواگوئه وظیفه کارگردانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead را بر عهده دارند. انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead داستان آکیرا تندو، کارگر ۲۴ ساله‌ای را دنبال می‌کند که در طول سه سال گذشته به‌صورت مرتب به‌وسیله رئیس استثمارگرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

روح آکیرا اکنون درهم شکسته و خسته است و اوضاع همینطور ادامه پیدا می‌کند تااینکه یک آخرالزمان زامبی منجر به فروپاشی کامل جامعه می‌شود. حالا آکیرا که از زندگی آزاردهنده خود رهایی یافته و طعم آزادی، هیجان و مهم‌تر از همه رضایت خاطر فردی را چشیده است، متوجه فرصت جذاب پیش رویش می‌شود. پس او فهرستی از صد کار مورد علاقه خود را آماده کرده و امیدوار است قبل از اینکه خودش هم تبدیل به یک زامبی شود، آن‌ها را تجربه کند.


منبع Animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده