نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷

شایعه: دکتر دووم یکی از چند شخصیت شرور فیلم Avengers 6 خواهد بود

یکی از اینسایدرهای شناخته شده سینما می‌گوید که دکتر دووم قرار است یکی از شخصیت‌های شرور فیلم Avengers: Secret Wars باشد.

پس از انتشار شایعاتی مبنی‌بر احتمال تغییر شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم‌های آینده Avengers، حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Avengers: Secret Wars فاش شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که باتوجه‌به نام فیلم، شخصیت The Beyonder شرور بزرگ اصلی فیلم باشد. اما پس از حواشی اخیر جاناتان میجرز و احتمال کنار گذاشتن کانگ فاتح در ادامه داستان مولتی‌ورس، حالا نام دکتر دووم شنیده می‌شود که ظاهرا باید منتظر حضور کوتاهش در ریبوت فیلم Fantastic Four باشیم.

جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست اخیر خودش توضیح داد که دکتر دووم قرار است یکی از چندین شخصیت شرور و منفی فیلم Avengers: Secret Wars باشد که آخرین فیلم خط داستانی مولتی‌ورس است. اسنایدر توضیح داد:

«همچنان اعتقاد دارم که دکتر دووم در یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Fantastic Four معرفی خواهد شد. اعتصاب ممکن است روی این موضوع تاثیر بگذارد. فیلم چهار شگفت‌انگیز اکنون دو سال قبل از فیلم Secret Wars اکران خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که او را در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهند کرد. او تنها شخصیت منفی فیلم نیست و او یکی از چندین شخصیت شرور فیلم خواهد بود. در فیلم Secret Wars چندین شخصیت شرور حضور دارد و معرفی دکتر دووم به‌عنوان تنها شخصیت منفی فیلم اشتباه است.»

لوگو رسمی فیلم Avengers: Secret Wars

اسنایدر اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت‌ها را به اشتراک نگذاشت، اما زمان زیادی تا اکران فیلم Avengers: Secret Wars باقی‌مانده است. این فیلم هنوز تاریخ اکرانی ندارد و همچنین برخی منابع غیررسمی از احتمال تغییر نویسنده این فیلم خبر داده‌اند. در هر حال فیلم Avengers 6 دارای تاریخ اکرانی نیست و همچنین هنوز از بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four رونمایی نشده است؛ اگرچه کارگردان این فیلم می‌گوید که بازیگران آن پس از پایان اعتصابات معرفی خواهند شد.

ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران شود. فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده