نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴

شخصیت شرور دیگری احتمالا جایگزین کانگ فاتح در دنیای سینمایی مارول خواهد شد

مارول استودیو در حال بررسی استفاده از شخصیت شرور و منفی دیگری به‌جای کانگ فاتح در آثار آینده دنیای سینمایی مارول است.

در‌حالی‌که شاهد بازگشت جاناتان میجرز در نقش یک متغیر کانگ در فصل دوم سریال Loki هستیم، اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد شخصیت شرور و منفی دیگری جای کانگ فاتح را بگیرد. ورایتی در گزارش اخیر خود می‌گوید که مشکل جاناتان میجرز در حال تبدیل شدن به یک مشکل بسیار بزرگ برای مارول است. فاز آینده مارول قرار است تمرکز بیشتری روی داستان کانگ فاتح باشد و او درواقع تهدید بزرگ بعدی اونجرز است، اما مارول و دیزنی در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستند.

اولین گزینه حفظ بازیگر یا تغییر بازیگر نقش کانگ فاتح است. باتوجه‌به اینکه جاناتان میجرز نتوانست آنطور که باید و شاید درخشش لازم را در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania داشته باشد، احتمال تغییر بازیگر آن باتوجه‌به حواشی شکل گرفته مطرح شده است. اما این موضوع خود مشکل بزرگ دیگری است و برخی اعتقاد دارند که حواشی میجرز ممکن است درنهایت تاثیر منفی روی عملکرد بازیگر بعدی هم داشته باشد؛ حتی با اینکه او بارها خود را بی‌گناه اعلام کرده است.

دکتر دووم

البته مارول چندان با این داستان غریبه نیست و پیش از این بازیگر برخی از شخصیت‌های خود مثل هالک و وار ماشین را تغییر داده بود، اما دلیل قطع همکاری مارول با بازیگران اصلی آن‌ها متفاوت بوده است. استفاده از شخصیت شرور و منفی دیگر از گزینه‌های محتمل دیگر یاد شده است و حالا شخصیت دکتر دووم که ظاهرا فعلا جایی در برنامه‌های مارول نداشته، اکنون نام آن مطرح شده است. در جلسه اخیر مدیران مارول در پالم اسپرینگز از ویکتور وان دووم به‌عنوان یک گزینه مناسب ارائه شده است، اما مفیستو گزینه ایده‌آل دیگر آن‌ها است.

یک منبع که قسمت پایانی فصل دوم سریال Loki را تماشا کرده است می‌گوید که باتوجه‌به اعتصاب نویسندگان آن‌ها فرصتی برای بازنویسی نداشته‌اند، اما او مسیری را که آن‌ها قرار است با کانگ ادامه دهند در قسمت پایانی این سریال مشاهده نکرده است. به‌طور کلی پایان فصل دوم سریال لوکی قرار نیست پیش زمینه ادامه داستان کانگ در فیلم‌های Avengers باشد و فعلا برنامه مارول استودیو هم مشخص و شفاف نیست، اما در صورت تغییر شخصیت منفی بزرگ بعدی MCU باید منتظر تغییر در داستان فیلم Avengers: The Kang Dynasty باشیم.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده