نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶

مشکل جدید لوکی با زمان در اولین ویدیو فصل دوم سریال Loki

اولین ویدیو رسمی فصل دوم سریال Loki منتشر شده که در آن لوکی با بازی تام هیدلستون مشکل جدیدی با زمان پیدا کرده است.

پخش فصل دوم سریال Loki از بامداد روز جمعه این هفته از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و این سریال تاکنون توانسته نقدهای مثبتی را هم از منتقدان دریافت کند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فصل دوم سریال لوکی منتشر شده است. در این ویدیو شاهد حضور لوکی و موبیوس در آسانسور هستیم که لوکی دچار یک مشکل جدید به‌نام لغزش زمانی شده است که در آن زمان برای او ممکن است در لحظاتی سریع‌تر بگذرد.

آن‌ها در حال رفتن پیش شخصی به‌نام OB  با بازی جاناتان کی کوان در سازمان TVA هستند که احتمال دارد بتواند به آن‌ها کمک کند. در هر حال به‌نظر می‌رسد که کلید حل مشکل لوکی در دست نسخه دیگری از شخصیت کانگ فاتح باشد و در ادامه می‌توانید اولین ویدیو فصل دوم سریال Loki را تماشا کنید که حاوی لحظات بامزه‌ای نیز است:

دانلود از آپارات

تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، جاناتان میجرز، گوگو امبتا-را، رافائل کاسال، کیت دیکی، جاناتان کی کوان، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد. جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی حداقل ۲ قسمت و کسرا فراهانی به‌همراه دن دی‌لیو وظیفه کارگردانی حداقل یک اپیزود از فصل دوم سریال Loki را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده