نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷

استقبال بسیار درخشان از تریلر جدید انیمیشن Wish دیزنی

تریلر جدید انیمیشن Wish بیش از هر تریلر دیگری از انیمیشن‌های استودیو دیزنی از زمان انیمیشن Frozen 2 تماشا شده است.

والت دیزنی تریلر جدید و رسمی انیمیشن Wish را منتشر کرد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از تریلر جدید این انیمیشن موزیکال منتشر شده است. طبق آمار منتشر شده توسط دیزنی، تریلر جدید انیمیشن آرزو در همه پلتفرم‌ها که شامل یوتیوب، توییتر (ایکس)، اینستاگرام، فیسبوک، تیک تاک و غیره می‌شود، بیش از ۶۶.۵ میلیون بار در ۲۴ ساعت اول انتشار تماشا شده است. در یک مقایسه، تریلر اول این انیمیشن در ماه آوریل تنها حدود ۲۰ میلیون بار در اولین روز پخش تماشا شده بود.

طبق گفته دیزنی، تریلر جدید انیمیشن Wish درواقع پر بیننده‌ترین تریلر یک انیمیشن استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی از زمان پخش تبلیغات انیمیشن Frozen 2 در سال ۲۰۱۹ بوده است. همچنین این تریلر تبدیل به پر بیننده‌ترین تریلر دیزنی در شبکه اجتماعی تیک‌تاک شده است. در شبکه‌های اجتماعی نیز شاهد بحث‌های مثبتی مثل ستایش از داستان اورجینال، موسیقی، شخصیت‌های بامزه و بازگشت شخصیت شرور بودیم.

آشا با یک قاصدک در دست درکنار بزش در بالکن در انیمیشن Wish

انیمیشن آرزو درواقع ۶۲امین انیمیشن استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی است که در صدمین سالگرد والت دیزنی قرار است اکران شود. انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs درواقع اولین انیمیشن بلند دیزنی است که در سال ۱۹۳۷ روی پرده رفته بود. جنیفر لی، کارگردان انیمیشن‌های فروزن وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن موزیکال را بر عهده داشته است. جولیا مایکلز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در حال نوشتن و ضبط چند آهنگ اورجینال برای انیمیشن Wish است که وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن را نیز بر عهده دارد.

آریانا دبوس، کریس پاین، آلن تودیک، ویکتور گاربر، ناتاشا راثول، ایوان پیترز، آنجلیک کابرال، جان رودینسکی، جنیفر کومیاما، رامی یوسف، نیکو وارگاس، دلا سبا، دی بردلی بیکر و فرانک وکلر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Wish حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس باک با سابقه کارگردانی انیمیشن Tarzan، انیمیشن Surf's Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 وظیفه کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده دارد و فاون ویرسانتورن به‌عنوان دستیار کارگردان به باک در ساخت این انیمیشن موزیکال کمک خواهد کرد.

آشا و گروهی از پروانه‌ها در انیمیشن Wish دیزنی

انیمیشن Wish داستان آشا را دنبال می‌کند که یک آرزو بسیار قدرتمند می‌کند که توسط یک نیروی کیهانی پاسخ داده می‌شود که چیزی به‌جز یک توپ کوچک از انرژی پایان ناپذیر به‌نام ستاره یا استار نیست. آشا و استار با پادشاه ماگنیفکو، فرمانروای روزاس مواجه می‌شوند و آن‌ها ضمن نجات جامعه خود باید ثابت کنند زمانی‌که یک اراده انسان شجاع با جادوی ستارگان به یکدیگر متصل شود، چه چیز شگفت‌انگیزی ممکن است شکل بگیرد.

انیمیشن Wish قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر)‌ روی پرده‌های سینما برود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده