نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳

تایید بازگشت شخصیت‌های سریال Peacemaker به‌همراه بلو بیتل در دنیای جدید دی سی

جیمز گان به‌تازگی بازگشت برخی از شخصیت‌های دنیای DCEU در دنیای دی سی یونیورس را که تحت مدیریت او قرار است شکل بگیرد، تایید کرده است.

زمان زیادی تا پایان کار دنیای DCEU باقی‌نمانده است و حالا بسیاری در انتظار دنیای دی سی یونیورس هستند. پیش از این تایید شده بود که این دنیا قرار نیست یک ریبوت کامل باشد و طرفداران می‌تواند منتظر بازگشت برخی از شخصیت‌های DCEU در DCU باشند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت چند شخصیت دنیای سابق دی سی در مجموعه جدید آن تایید شده است. جیمز گان، کارگردان فیلم Superman: Legacy و رئیس دی سی استودیو در ابتدا تایید کرد که جان سینا برای نقش پیسمیکر، وایولا دیویس برای نقش آماندا والر و زولو مریجونیا برای نقش بلو بیتل در دنیای دی سی یونیورس باز خواهند گشت.

بلو بیتل بدون ماسک در فیلم Blue Beetle

حالا جیمز گان بازگشت بازیگر دیگری از سریال Peacemaker را تایید کرده است. طبق گفته گان در شبکه اجتماعی تردز، شخصیت ویجیلنتی با بازی فردی استروما در آثار آینده DCU باز خواهد گشت. اگرچه بسیاری احتمالا تصور می‌کنند باید منتظر بازگشت او در فصل دوم سریال پیسمیکر باشیم، اما گان تایید کرد که احتمالا پیش از فصل دوم سریال Peacemaker شاهد بازگشت ویجیلنتی خواهیم بود. سریال Waller احتمالا یکی از گزینه‌ها خواهد بود؛ چرا که اتفاقات آن پیش از فصل دوم این سریال رخ خواهد داد.

در هر حال گان اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده است، اما از آنجایی‌که پیش از این تایید شده بود فصل دوم سریال Peacemaker و سریال والر بخشی از DCU هستند، بازگشت این شخصیت‌ها قابل انتظار بوده است و می‌توان انتظار بازگشت شخصیت‌های بیشتری از این سریال در این دنیای جدید را داشت. البته باز هم بسیاری از طرفداران دی‌سی بابت عدم بازگشت بن افلک برای نقش بتمن و هنری کویل برای نقش سوپرمن ناراحت خواهند شد.

وایولا دیویس در نقش آماندا والر در پوستر فیلم The Suicide Squad

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. گان پیش از این اشاره کرده بود با اینکه فیلم سوپرمن: میراث اولین فیلم دنیای دی سی یونیورس است، اما احتمالا پیش از آن این مجموعه با اثر دیگری آغاز خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده