نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹

قسمت اول فصل دوم سریال Loki یک روز زودتر پخش می‌شود | انتشار ویدیو جدید

مارول استودیو با انتشار یک ویدیو جدید از پشت صحنه فصل دوم سریال Loki اعلام کرد که قسمت اول این سریال یک روز زودتر پخش خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال Loki کمی قرار است زودتر از انتظار پخش شود. مارول استودیو امروز رسما اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال لوکی دیگر قرار نیست از روز جمعه، ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود و حالا فصل جدید این سریال یک روز زودتر و از روز پنج‌شنبه، ۵ اکتبر (۱۳ مهر) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این تغییر مشابه اتفاقی است که اخیرا برای سریال Ahsoka رخ داده بود و حالا این موضوع برای سریال جدید دنیای سینمایی مارول هم قرار است اتفاق بیافتد.

البته قسمت اول فصل دوم سریال Loki بامداد روز جمعه به وقت ایران در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تنها پخش این قسمت و قسمت‌های بعدی آن ۶ ساعت زودتر از زمان اولیه اعلام شده است. همچنین ویدیو جدیدی از پشت صحنه فصل دوم سریال لوکی منتشر شده است که در آن شاهد نمایش بخش‌هایی از پشت صحنه ساخت فصل جدید این سریال محبوب از دنیای سینمایی مارول هستیم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، جاناتان میجرز، گوگو امبتا-را، رافائل کاسال، کیت دیکی، جاناتان کی کوان، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد. جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی حداقل چند قسمت از فصل دوم سریال Loki را بر عهده داشته‌اند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده