نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۸

نمایش خشم گودزیلا در تصاویر و پوستر جدید فیلم Godzilla Minus One

استودیو توهو تصاویر و پوستر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Godzilla Minus One منتشر کرده است که زاویه بهتری از گودزیلا در این فیلم را ارائه می‌کند.

مدتی پیش بود که تریلر جدید و رسمی فیلم Godzilla Minus One منتشر شد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تازه‌ای از فیلم گودزیلا ژاپنی جدید منتشر شده است. استودیو توهو به‌تازگی تصاویر رسمی از فیلم Godzilla Minus One منتشر کرده است که این تصاویر بهتر ظاهر و طراحی گودزیلا در این فیلم را نشان می‌دهد. البته بیشتر تصاویر از تریلر فیلم گرفته شده است، اما این برای اولین‌بار است که شاهد انتشار نسخه رسمی و با کیفیت این تصاویر هستیم:

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. درکنار این تصاویر، استودیو توهو یک پوستر تبلیغاتی جدید از فیلم Godzilla Minus One نیز منتشر کرده است که در آن می‌توان ظاهر کامل گودزیلا را مشاهده کرد:

پوستر تبلیغاتی فیلم Godzilla Minus One

فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در ژاپن اکران خواهد شد که ۶۹ سال پس از اکران فیلم Gojira که با نام Godzilla هم شناخته می‌شود در کشور ژاپن در سال ۱۹۵۴ است. این فیلم، اولین فیلم دنیای گودزیلا است که روی پرده‌های سینما رفته بود. همچنین فیلم گودزیلا جدید در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد، فیلم بعدی دنیای مانسترورس و نسخه آمریکایی گودزیلا در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از آن هم می‌توانید منتظر شروع پخش سریال گودزیلا شبکه اپل باشید. پخش سریال Monarch: Legacy of Monsters با انتشار همزمان ۲ قسمت اول از تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده