نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳

گودزیلا در تریلر جدید Godzilla Minus One مردم ژاپن را نمی‌بخشد

استودیو توهو تریلر جدید و رسمی فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرده است که در آن شاهد حمله گودزیلا به خاک ژاپن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر تازه‌ای از فیلم گودزیلا ژاپنی جدید منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، توهو امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرد که در آن گودزیلا با بی‌رحمی تمام به کشور ژاپن حمله می‌کند و در آن شاهد قتل عام مردم توسط او هستیم. گودزیلا به شهرها تا کشتی‌های نظامی حمله می‌کند و در طول تریلر یکی از شخصیت‌های فیلم می‌گوید که این هیولای دوست داشتنی ما را نمی‌بخشد که احتمالا اشاره‌ای به‌دلیل این قتل عام بی‌رحمانه توسط گودزیلا دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Godzilla Minus One نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید فیلم Godzilla Minus One

فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در ژاپن اکران خواهد شد که ۶۹ سال پس از اکران فیلم Gojira که با نام Godzilla هم شناخته می‌شود در کشور ژاپن در سال ۱۹۵۴ است. این فیلم، اولین فیلم دنیای گودزیلا است که روی پرده‌های سینما رفته بود. همچنین فیلم گودزیلا جدید در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد، فیلم بعدی دنیای مانسترورس و نسخه آمریکایی گودزیلا در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده