نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۸

پایان یک حماسه در تریلر جدید قسمت پایانی انیمه Attack on Titan | اعلام تاریخ پخش

استودیو ماپا دومین تریلر نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را منتشر کرد که تاریخ پخش قسمت پایانی این انیمه را رسما اعلام می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan منتشر شده است. پس از اینکه روز گذشته تاریخ پخش قسمت پایانی این انیمه فاش شد، حالا امروز استودیو ماپا بالاخره تریلر دیگری از قسمت پایانی انیمه حمله به تایتان را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات یک ساعت باقی‌مانده این انیمه محبوب است و طرفداران را آماده یک پایان می‌کند که در صورتی که دوست ندارید چیزی از آن مشاهده کنید، بهتر است از دیدن این تریلر خودداری کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که قسمت پایانی فصل چهارم انیمه Attack on Titan در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) پخش خواهد شد. این تاریخ روز گذشته هم فاش شده بود و حالا مشخص شد این تاریخ درست بوده است. یویچیرو هایاشی وظیفه کارگردانی و هیروشی سیکو وظیفه نوشتن فیلمنامه بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را بر عهده داشته‌اند. کوتا یاماموتو هم وظیفه ساخت موسیقی متن را بر عهده داشته است. 

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است.

بخش سوم و چهارم انیمه Attack on Titan در دو قسمت یک ساعته تولید شده‌اند که درواقع این دو بخش شامل ۶ اپیزود پایانی این انیمه هستند. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که ساخت این انیمه را تا پایان بر عهده دارد.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده