نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹

ادامه ماجراجویی لوکی در زمان در تریلر جدید فصل دوم سریال Loki

مارول استودیو تریلر جدید و کوتاهی از فصل دوم سریال Loki را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی لوکی در زمان هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Loki منتشر شده است. در تریلر جدید این سریال موردانتظار از دنیای سینمایی مارول شاهد همکاری لوکی با موبیوس و سیلوی و دیگر اعضای TVA هستیم که باید با سفر به دوره‌ها و زمان‌های مختلف مشکل پیش آمده در پایان فصل اول را حل کنند و در طول تریلر با شخصیت کانگ فاتح مواجه می‌شوند که ظاهرا راه حل این مشکل است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید و کوتاه فصل دوم سریال Loki را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، جاناتان میجرز، گوگو امبتا-را، رافائل کاسال، کیت دیکی، جاناتان کی کوان، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد. جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی حداقل چند قسمت از فصل دوم سریال Loki را بر عهده داشته‌اند.

پخش فصل دوم سریال Loki قرار است از تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. مانند فصل اول، فصل دوم سریال لوکی نیز در ۶ قسمت تولید شده است. فصل دوم این سریال که شروع کننده داستان مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول است، بخشی از فاز پنجم MCU خواهد بود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده