نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷

عقب افتادن زمان پخش قسمت هفتم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

در ادامه داستان تکراری تأخیر قسمت‌های جدید انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead، پخش قسمت هفتم این انیمه با تأخیر مواجه شده است.

تأخیر پخش قسمت‌های جدید انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead به یک داستان تکراری و خسته کننده تبدیل شده است و مدتی پیش برنامه پخش قسمت هفتم، هشتم و نهم این انیمه اعلام شد تا طرفداران آن کمی خیالشان از برنامه پخش این انیمه راحت شود، اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش قسمت هفتم انیمه زام ۱۰۰: کارهایی که قبل از زامبی شدن می‌خوام انجام بدم با تأخیر مواجه شده است.

کرانچی‌رول اعلام کرد که قسمت هفتم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead قرار نیست طبق برنامه در روز یکشنبه، ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) پخش شود و این قسمت با یک روز تأخیر در روز دوشنبه، ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. دلیل این تأخیر یک روزه اعلام نشده است، اما طبق برنامه قسمت هشتم انیمه Zom 100 در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) و قسمت نهم این انیمه در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) پخش می‌شوند. همچنین هنوز تاریخ پخش سه قسمت پایانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead اعلام نشده است.

ظاهر عصبانی شیزوکا میکازوکی در قسمت پنجم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هارو آسو و کوتارا تاکاتا است که تاکنون ۱۴ شماره از مانگا آن منتشر شده است. همچنین استودیو Bug Films وظیفه تولید این انیمه را بر عهده دارد. هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه و کازوکی کاواگوئه وظیفه کارگردانی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead را بر عهده دارند. انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead داستان آکیرا تندو، کارگر ۲۴ ساله‌ای را دنبال می‌کند که در طول سه سال گذشته به‌صورت مرتب به‌وسیله رئیس استثمارگرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

روح آکیرا اکنون درهم شکسته و خسته است و اوضاع همینطور ادامه پیدا می‌کند تااینکه یک آخرالزمان زامبی منجر به فروپاشی کامل جامعه می‌شود. حالا آکیرا که از زندگی آزاردهنده خود رهایی یافته و طعم آزادی، هیجان و مهم‌تر از همه رضایت خاطر فردی را چشیده است، متوجه فرصت جذاب پیش رویش می‌شود. پس او فهرستی از صد کار مورد علاقه خود را آماده کرده و امیدوار است قبل از اینکه خودش هم تبدیل به یک زامبی شود، آن‌ها را تجربه کند.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده