نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹

فیلم Superman جیمز گان درباره سوپرمن جوان نیست

جیمز گان تایید کرد که فیلم Superman: Legacy قرار نیست براساس سوپرمن جوان باشد و این تنها یک فیلم Superman است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم سوپرمن: میراث منتشر شده‌ است. جیمز گان، کارگردان فیلم سوپرمن جدید در صفحه شخصی خود در تردز شایعات منتشر شده مبنی‌‌براینکه تمرکز فیلم Superman: Legacy قرار است روی سوپرمن جوان باشد و براساس آن ساخته شود تکذیب کرد و گفت که این موضوع درست و نیست و آن‌ها تنها در حال ساخت یک فیلم سوپرمن هستند. در هر حال گان جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشت.

این خبر در ابتدا توسط هالیوودریپورتر منتشر شده بود که ادعا شد یکی از دلایل تغییر هنری کویل و استفاده از بازیگر جوان‌تر به‌خاطر ساخت فیلمی براساس سوپرمن جوان و کم تجربه است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن: میراث از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) آغاز شود، اما احتمال عقب افتادن آن وجود دارد. فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد. 

جیمز گان با موهایی سفید رنگ در روی فرش قرمز فیلم The Suicide Squad

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو و ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده