نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷

شایعات ساخت فیلم Wonder Woman 3 با بازی گل گدوت واقعیت ندارد

طبق اخبار جدید منتشر شده و با وجود ادعای گل گدوت، فیلم Wonder Woman 3 به‌عنوان بخشی از دنیای دی سی یونیورس و برنامه‌های جیمز گان در دست ساخت نیست.

مدتی پیش بود که گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز ادعا کرد که او در حال همکاری با جیمز گان و پیتر سفران برای ساخت فیلم Wonder Woman 3 است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعه ظاهرا درست نیست. ورایتی از منابع خود شنیده است که قسمت سوم فیلم Wonder Woman در دست ساخت نیست و جایی در برنامه‌های جیمز گان و پیتر سفران در دنیای دی سی یونیورس ندارد.

پیش از این ساخت سریال Paradise Lost تایید شده بود که تمرکز آن روی آمازونی‌ها و ملت تمیسکیرا است و اتفاقات این سریال سال‌ها پیش از متولد شدن پرنسس دایانا ملقب به واندر وومن رخ خواهد داد. گان سریال و محل اتفاقات آن را با وستروس در سریال بازی تاج و تخت مقایسه کرده است. بااین‌حال این به معنای عدم ساخت فیلم Wonder Woman 3 یا فیلمی مرتبط با شخصیت واندر وومن نیست و در حال حاضر گان برنامه‌ای برای این شخصیت حداقل در بخش اول دی سی یونیورس ندارد، اما باز هم بازگشت گدوت برای نقش زن شگفت‌انگیز در این مجموعه مشخص نیست. 

جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) و رئیس جدید فیلم های دی سی شرکت برادران وارنر دیسکاوری

پیش از این در دسامبر ۲۰۲۲ مشخص شده بود که قسمت سوم فیلم Wonder Woman به کارگردانی پتی جنکینز دیگر قرار نیست تولید شود و ساخت آن متوقف شده است. دلیل این موضوع این بود که فیلم با دیدگاه گان و سفران به‌عنوان مدیران جدید DC Studios سازگاری نداشت. گدوت و جنکینز پیش از این در فیلم Wonder Woman محصول سال ۲۰۱۷ و فیلم Wonder Woman 1984 محصول سال ۲۰۲۰ با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دنیای دی سی یونیورس قرار است در سال ۲۰۲۵ با فیلم Superman: Legacy و انیمیشن Creature Commandos کار خودش را آغاز کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده