نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹

آموزش پرواز با لباس بلو بیتل در ویدیو جدید فیلم Blue Beetle دی سی

برادران وارنر ویدیو جدیدی از فیلم Blue Beetle را منتشر کرده است که در آن شخصیت اصلی فیلم نحوه استفاده از لباسش را آموزش می‌بیند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Blue Beetle منتشر شده است. در این ویدیو که برادران وارنر به‌تازگی آن را منتشر کرده، جیمی ریس در حال یادگیری نحوه استفاده از لباسش و تبدیل به بلو بیتل است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

زولو مریجونیا در نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل، سوزان ساراندون در نقش ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، ربکا ماری گومز ملقب به بکی جی، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جرج لوپز، رائول تروهی‌یو، الپیدیا کاریو، آدریانا بارازا و دامیان آلکازار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blue Beetle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است.

فیلم Blue Beetle قرار است در تاریخ ۱۸ آگست (۲۷ مرداد) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده