نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۷

همکاری گل گدوت با جیمز گان برای ساخت فیلم Wonder Woman 3

گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز می‌گوید که او در حال همکاری با جیمز گان و پیتر سفران برای ساخت فیلم Wonder Woman 3 است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که واندر وومن بالاخره قرار است بخشی از دنیای جدید دی سی باشد. گل گدوت، بازیگر نقش زن شگفت انگیز در DCEU مدعی شده است که فیلم Wonder Woman 3 تحت مدیریت جیمز گان و پیتر سفران در دست تولید قرار دارد. گدوت در مصاحبه با Comicbook گفت: «من عاشق بازی در نقش واندر وومن هستم. این نقش خیلی به من و قلبم نزدیک است. آنچه که از جیمز و پیتر شنیدم این بود که ما قرار است با هم فیلم Wonder Woman 3 را بسازیم.»

پیش از این در دسامبر ۲۰۲۲ مشخص شده بود که قسمت سوم فیلم Wonder Woman به کارگردانی پتی جنکینز دیگر قرار نیست تولید شود و ساخت آن متوقف شده است. دلیل این موضوع این بود که فیلم با دیدگاه گان و سفران به‌عنوان مدیران جدید DC Studios سازگاری نداشت. گدوت و جنکینز پیش از این در فیلم Wonder Woman محصول سال ۲۰۱۷ و فیلم Wonder Woman 1984 محصول سال ۲۰۲۰ با یکدیگر همکاری کرده بودند.

جیمز گان با موهایی سفید رنگ در روی فرش قرمز فیلم The Suicide Squad

این درحالی‌است که اخیرا شاهد حضور کوتاه و افتخاری گدوت در نقش واندر وومن در فیلم Shazam! Fury of the Gods و فیلم The Flash بودیم، اما آینده این شخصیت مشخص نبود. در هر حال به‌نظر می‌رسد که گدوت به نسبت هنری کویل و بن افلک بسیار خوش‌شانس‌تر است. دنیای دی سی یونیورس قرار است در سال ۲۰۲۵ با فیلم Superman: Legacy و انیمیشن Creature Commandos کار خودش را آغاز کند.

پیش از این ساخت سریال Paradise Lost تایید شده بود که تمرکز آن روی آمازونی‌ها و ملت تمیسکیرا است و اتفاقات این سریال سال‌ها پیش از متولد شدن پرنسس دایانا ملقب به واندر وومن رخ خواهد داد. گان سریال و محل اتفاقات آن را با وستروس در سریال بازی تاج و تخت مقایسه کرده است. گان پیش از این گفته بود که برای شخصیت زن شگفت‌انگیز هم برنامه دارد، اما اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته بود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده