نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

گیر افتادن لاک‌پشت‌های نینجا حین ورود مخفیانه به خانه در کلیپ انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem

شرکت پارامونت پیکچرز ویدیو جدیدی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پارامونت پیکچرز کلیپ جالبی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. در این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای استاد اسپلینتر مچ برادران لاک‌پشت را حین ورود مخفیانه به خانه می‌گیرد. این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲ اوت ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem آمده است: «برادران لاک‌پشت پس از سال‌ها حفاظت مخفیانه از دنیای انسان‌ها تصمیم می‌گیرند که قلب نیویورکی‌ها را به‌دست آورند و با اعمال قهرمانانه به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. اپریل اونیل به آن‌ها در مقابله با یک سازمان تبه‌کاری منفور کمک می‌کند، اما لاک‌پشت‌های نینجا‌ خیلی زود با از راه رسیدن ارتشی از جهش‌یافته‌ها به دردسر می‌افتند».

میکا ابی، شامون براون جونیور، هانیبال بورس، رز بیرن، نیکولاس کانتو، جان سینا، جکی چان، آیس کیوب، ناتاشا دمتریو، آیو ادبیری، جانکارلو اسپوزیتو، پست مالون، برادی نون، ست روگن، پل راد و مایا رودولف از صداپیشه‌های انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem به‌شمار می‌آیند. جف رو و کایل اسپیرز سکان هدایت این انیمیشن را در دست داشتند و جف رو، ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده