نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰

صحنه قطار فیلم Mission Impossible 7 با الهام از بازی آنچارتد 2 ساخته نشده است

کارگردان فیلم Mission Impossible 7 در مورد صحنه قطار این فیلم اکشن و احتمال ساخت آن با الهام از بازی آنچارتد 2 گفت که این موضوع حقیقت ندارد.

پس از تحسین گسترده منتقدین از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، این فیلم اکشن توانست رکورد افتتاحیه مجموعه مأموریت غیر ممکن را نیز بشکند. اما یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این فیلم، صحنه قطار آن است که برخی اعتقاد دارند این صحنه با الهام یا کاملا از روی صحنه‌ای مشابه در بازی آنچارتد 2 ساخته شده است، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این موضوع تکذیب شده است.

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 7 در جریان یک پرسش و پاسخ در تردز در جواب کسی که این سؤال را پرسیده بود گفت که این موضوع درست نیست و او اطلاعات بسیار کمی از دنیای بازی‌های آنچارتد دارد. در صحنه قطار فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، ایتن هانت با بازی تام کروز و گریس با بازی هایلی اتول تلاش می‌کنند تا با متوقف کردند قطار سریع‌السیر باعث توقف The Entity شوند.

Uncharted 2: Among Thieves

گروهی عقیده دارند که این صحنه براساس و با الهام از افتتاحیه برفی بازی Uncharted 2 ساخته شده است. حتی بروس استرلی، کارگردان بازی هم به چنین موضوعی واکنش نشان داده است. اما مک‌کوری در ادامه به یک مصاحبه قدیمی طرفداران را ارجاع داد که در آن او چند سال پیش گفته بود که هیچ چیزی در مورد دنیای بازی‌هایی ویدیویی نمی‌داند و Unreal Tournament تنها بازی است که او بازی کرده است.

البته صحنه سقوط قطار خیلی چیز جدیدی در دنیای سینما نیست و پیش از این در فیلم The Lost World: Jurassic Park به کارگردانی استیون اسپیلبرگ محصول سال ۱۹۹۷ هم شاهد صحنه‌ای مشابه بودیم. در هر حال فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One تاکنون بیش از ۲۳۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل ۷۸.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۵.۶ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم به علت اعتصاب نویسندگان و بازیگران متوقف شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده