نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۸

رکوردشکنی فیلم Mission Impossible 7 با بازی تام کروز در گیشه جهانی

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با بازی تام کروز موفق شد رکورد افتتاحیه مجموعه مأموریت غیر ممکن را بشکند.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده، روز چهارشنبه هفته گذشته بالاخره روی پرده‌های سینما رفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم مأموریت غیر ممکن ۷ افتتاحیه قدرتمندی را تجربه کرده است. فیلم Mission Impossible 7 در ۵ روز اول اکرانش موفق شد ۸۰ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کند و رکورد افتتاحیه این مجموعه فیلم اکشن را بشکند. پیش از این فیلم Mission: Impossible II در سال ۲۰۰۰ توانسته بود در مدت زمان مشابه ۷۸.۸ میلیون دلار فروش کند.

البته رکورد افتتاحیه سه روز پایان هفته مجموعه مأموریت غیر ممکن همچنان در اختیار فیلم Mission Impossible: Fallout با افتتاحیه ۶۱.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ است. فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در سه روز پایان هفته توانسته ۵۶.۲ میلیون دلار فروش کند. همچنین فروش جهانی فیلم Mission Impossible 7 به ۲۴۰ میلیون دلار رسیده است که رکورد این مجموعه را از این نظر نیز شکسته است. خبر خوب دیگر برای فیلم مأموریت غیر ممکن ۷ نیز این است که این فیلم سینمااسکور A را از تماشاگران دریافت کرده است.

تام کروز و اسای مورالس در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم به علت اعتصاب نویسندگان و بازیگران متوقف شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده