نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹

پیوستن بازیگر سریال Barry به فیلم سوپرمن جدید

آنتونی کاریگان، بازیگر سریال Barry برای بازی در نقش ابرقهرمانی متامورفو به جمع بازیگران فیلم Superman: Legacy اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم سوپرمن: میراث اضافه شده‌ است. هالیوودریپورتر گزارش داد که آنتونی کاریگان، بازیگر سریال Barry، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Superman: Legacy اضافه شده است و او قرار است نقش رکس میسون ملقب به متامورفو را در این فیلم ابرقهرمانی بازی کند. علاوه‌‌بر کاریگان، دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل و ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آنتونی کاریگان در فصل سوم سریال Barry

فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. گان در واکنش به نگرانی طرفداران در مورد حضور شخصیت‌های متعدد در این فیلم گفت که این شخصیت‌ها قرار است به بهتر روایت شدن داستان سوپرمن در فیلم کمک کنند.

آنتونی کاریگان بیشتر برای بازی در سریال Barry شناخته می‌شود که روز گذشته برای فصل چهارم آن نامزد دریافت جایزه امی شد. کاریگان همچنین سابقه حضور در سریال Gotham و بازی در نقش ویکتور زز و نقش Mist در سریال فلش را در کارنامه دارد. فیلم Bill & Ted Face the Music و فیلم Fatherhood از دیگر نقش آفرینی‌های کاریگان محسوب می‌شوند. متامورفو یک ابرقهرمان دنیای دی سی است که اولین حضورش در شماره ۵۷ کمیک The Brave and the Bold در سال ۱۹۶۵ بوده که توسط باب هینی و رامونا فرادون خلق و معرفی شده است. از قدرت‌های او می‌توان به توانایی تغییر شکل به انواع عناصر ترکیبی، آسیب‌ناپذیری و غیره اشاره کرد.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن: میراث از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) آغاز شود. در هر حال اعتصاب بازیگران ممکن است روی روند تولید و ساخت این فیلم تاثیر منفی بگذارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده