نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۷

مشخص شدن بازیگر سه ابرقهرمان دیگر در فیلم سوپرمن جدید

برادران وارنر به‌تازگی سه بازیگر جدید برای حضور در فیلم Superman: Legacy به کارگردانی جیمز گان برای بازی در نقش سه ابرقهرمان دیگر را استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم سوپرمن: میراث اضافه شده‌اند. Vanity Fair گزارش داد که ناتان فیلیون با سابقه بازی در سریال Firefly، ایزابلا مرسد با سابقه بازی در فیلم Transformers: The Last Knight و ادی گاتگی با سابقه بازی در فیلم‌های Twilight سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Superman: Legacy اضافه شده‌اند. فیلیون قرار است نقش گای گاردنر ملقب به گرین لنترن، مرسد نقش هاوک‌گرل و گاتگی نقش Mister Terrific را در این فیلم بازی کنند. پیش از این دیوید کورنسوت برای نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن و ریچل بروزناهان برای نقش لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy انتخاب شده بودند.

نیتن فیلیون، بازیگر سریال فایرفلای در نقش بچه جداشونده فیلم The Suicide Squad جیمز گان و وارنر

فیلم Superman: Legacy قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. ناتان فیلیون پیش از این با گان در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و فیلم The Suicide Squad همکاری کرده بود.

ایزابلا مرسد در فیلم Sweet Girl

گاتگی نیز پیش از این سابقه حضور در فیلم X-Men: First Class حضور داشته بود و مرسد هم اخیرا در فیلم Madame Web بازی کرده است. در هر حال هنوز بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy مشخص نشده است. جیمز گان در زمان معرفی فیلم Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم قرار است تعادلی بین میراث کریپتونی با تربیت انسانی‌اش و تجسم حقیقت، عدالت به روش آمریکایی و مهربانی در دنیایی که مهربانی را چیزی قدیمی و از مد خارج شده می‌دانند، ایجاد کند. 

ادی گاتگی

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن: میراث از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) آغاز شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده