نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۷

مبارزه ددپول با ولورین در تصاویر و ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Deadpool 3

به‌تازگی تصاویر و ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Deadpool 3 منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه ددپول و ولورین با یکدیگر هستیم.

روز گذشته تصویر رسمی از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر شد که در آن شاهد حضور هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین در لباس زرد رنگ و کلاسیک این شخصیت در کمیک مارول به‌همراه رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصاویر جدیدی از فیلم ددپول ۳ منتشر شده است. به‌تازگی برخی توانسته‌اند از محل فیلم‌برداری فیلم Deadpool 3 تصاویری بگیرند که در آن ولورین و ددپول در حال مبارزه و درگیری با یکدیگر هستند که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

این تصاویر جزئیات بیشتری از لباس ولورین را ارائه می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که فیلم قرار است خشونت زیادی داشته باشد؛ چرا که در برخی از این تصاویر شاهد فرو رفتن چنگال‌های ولورین درون سر و چشم‌های ددپول هستیم و همچنین در ویدیو منتشر شده می‌توانید اندام‌های قطع شده ددپول مثل دستش را مشاهده کنید که هر یک به طرفی پرتاب می‌شوند. پس اگر نگران خشونت فیلم بودید، حداقل این تصاویر و ویدیو خیال شما را راحت خواهد کرد. در ادامه می‌توانید شاهد این ویدیو از فیلم Deadpool 3 هم باشید:

دانلود از آپارات

البته این نکته را باید اضافه کرد که چنگال‌های ولورین بعدا با جلوه‌های ویژه اضافه خواهد شد. تصویر دیگری از پشت صحنه فیلم ددپول 3 منتشر شده است که در این تصویر می‌توان لوگو فاکس قرن بیستم را مشاهده کرد. بسیاری عقیده دارند که این تصویر از وجود احتمالی حضور بسیاری از شخصیت‌های مارولی که توسط فاکس در گذشته استفاده شده‌اند، در این فیلم خبر می‌دهد، اما هنوز این موضوع تایید رسمی نشده است:

لوگوی فاکس قرن بیستم در پشت صحنه Deadpool 3

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند. همچنین طبق اعلام لوی، راب سیمونسن با سابقه ساخت موسیقی متن آثاری چون فیلم The Whale، فیلم پروژه آدام، فیلم Ghostbusters: Afterlife و فیلم The Way Back وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم ددپول ۳ را بر عهده گرفته است.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده