نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹

نمایش ماموریت جدید تام کروز در تریلر نهایی فیلم Mission Impossible 7

پارامونت به‌تازگی تریلر جدید و نهایی فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One با بازی تام کروز را منتشر کرده است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One اخیرا با تحسین منتقدان مواجه شده و زمان زیادی تا شروع اکران این فیلم اکشن باقی‌نمانده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم مأموریت غیر ممکن ۷ منتشر شده است. پارامونت پیکچرز تریلر نهایی فیلم Mission Impossible 7 را امروز منتشر کرد که بیشتر تصاویر آن را در تریلرهای قبلی دیده بودیم، اما تمرکز بیشتر آن روی صحنه اکشن قطار فیلم است و همچنین در طول تریلر بخشی از صحبت و تحسین منتقدان از فیلم هم نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده